Jdi na obsah Jdi na menu
 


(prodáno)

Shockflyer (zhotoven po poradě s "oldik" z diskuze na Mojehobby), fa. Freeair - 850Kč (II.tř.). Sleva za druhou třídu spočívala v tom, že je posunut nástřik (potisk) modelu.


umístění 3s LiPol aku 1000 mAh


rozpětí 850mm (16dm2), délka 750 mm, profil Desk, letová hmotnost 260g (včetně 3s LiPol 1000mAh, 74g, 1050 Kč), pohon Microtex 20/8/18 (28g, 1300 Kč), vrtule GWS 9/5, JETI Advance 08 - 3P (1200 Kč), Rex 5+ (1000 Kč), 3 x servo HS-55 (á 599 Kč)

    Několik praktických zkušeností:

  • Extrémní plocha kormidel dává modelu nezvyklou obratnost (pozor je to "jedovaté") a proto jsem při zalétávání nastavil exponenciální výchylky (možno taktéž D/R - dvojí výchylky). Jelikož jsem model zalétaval venku, byly letové vlastnosti dost ovlivněny větrem.
  • Na zpevnění křídla je dodáván hliníkový drát, který se vlepí z obou stran do křídla. I po této úpravě se však křídlo prohýbalo, proto jsem do něj vlepil zespod na stojato uhlíkovou pásnici (4x0,6 - 55 Kč) a tím se vše napravilo.
  • S vrtulí GWS 8/4 a motorem 20/8/18 (LiPol 3s 1000mAh) jsem naměřil tah 280g (4,5A) ale model kolmo nahoru moc nestoupal. Proto jsem osadil vrtuli GWS 9/5, kdy byl tah 360g (7A) a s modelem již šlo nastoupat kolmo nahoru.
  • Při přidání plynu měl model snahu jakoby se vzpínat a věšet na vrtuli. Toto bylo zapříčiněno vyosením motoru, byl potlačený. Přidal jsem mezi motorovou přepážku, zespod podložku (1,5 mm) a tím se motor naklonil směrem nahoru. Přepážku jsem tedy odříznul a EPP dle sklonu motoru seříznul. Pak jsem ji znovu přilepil.
  • Těžiště mně vyšlo přesně podle plánku 85 mm od náběžky (plánek není dodáván, je zapotřebí jej stáhnout z internetu). Akumulátory LiPol jsem tedy umístil do těžiště na horní stranu křídla, kde jsem ve svislé části trupu vyříznul obdélníkový otvor (obr. vpravo).

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář
 

 

 

Z DALŠÍCH WEBŮ

REKLAMA